Bloemetjesverkoop voor Dierenpark Veghel Zuid op 30 maart

Gepubliceerd op 26 maart 2024 om 09:20

Komende Paaszaterdag 30 maart gaan enkele vrijwilligers van Dierenpark Veghel Zuid weer een verkoopactie organiseren in Supermarkt Jan Linders/Albert Heijn in winkelcentrum De Boekt

Deze keer worden er voorjaarsbloemetjes verkocht en als extra doen we er een paar paaseitjes bij. De primula's, zie foto, worden per stuk of in grotere aantallen aangeboden.

De opbrengst komt ten goede aan het Dierenpark aan de Jan van Amstelstraat in Veghel Zuid. Ook is het mogelijk om jouw flessenbon daar in de winkel te doneren voor dit mooie dierenpark.

Zaterdag, het wordt mooi weer, staan we tussen 09.30 en 13.30 uur in de supermarkt. Van harte uitgenodigd om een praatje met deze vrijwilligers te maken en uiteraard ook wat bloemetjes af te nemen!