Kom gezellig de AAtrium Buurtbank mozaïeken

Gepubliceerd op 25 september 2023 om 20:29

Aan de voorzijde van BrabantZorg AAtrium in Veghel-Zuid zal een zogenaamde Buurtbank worden geplaatst. Deze Buurtbank komt op de plek waar nu een zwarte bank en een zwarte tafel staan, zie de laatste foto. De Buurtbank is echter nog niet klaar, help jij mee om hem af te maken? De bank wordt geheel voorzien van mozaïeksteentjes.

Momenteel staat de nog kale Buurtbank bij het AAtrium in de hal. Afgelopen vrijdag 22 september werd de start gemaakt aan het mozaïeken ervan door enkele bewoners en personeelsleden. Zoals op de foto's te zien is, is de bank nog lang niet af! Hou jij van creatief bezig zijn en wil je meehelpen? Kom dan gezellig steentjes plakken. Stuur een mailtje naar berdine.nooijen@brabantzorg.eu.

Wij van Wijkraad Zuidelijk Veghel vinden dit een prachtig initiatief van Stichting Vrienden van AAtrium!