Verslag Open dag Dierenpark Veghel-Zuid

Gepubliceerd op 17 september 2022 om 11:47

Zondag 11 september 2022 hebben de vrijwilligers weer hun jaarlijkse Open Dag Dierenpark Veghel-Zuid georganiseerd. We hadden natuurlijk

geluk met het mooie weer en ondanks veel andere activiteiten in Meierijstad, konden we ruim 160 bezoekers verwelkomen. Een prachtig aantal waaronder  veel jonge gezinnen met kinderen. Ook veel bewoners uit onze wijk zelf.

Bezoekers konden onze lieve dieren van dichtbij bekijken en kennis maken met de vrijwilligers, die ook nog veel diereninfo konden meegeven.

Het gelukkige toeval deed zich voor dat onze moeder alpaca net een dag van te voren was bevallen van een jonkie, Lidia genaamd. Ondanks dat

de mensen niet te dichtbij mochten komen, konden ze ze vader, moeder en uiteraard Lidia toch mooi bekijken. Een cadeautje, mag je wel zeggen!

Wij als vrijwilligers zijn zeer tevreden met deze open dag en kijken met een goed gevoel terug. Heb je als bezoeker zin gekregen om ook iets

voor onze dieren te betekenen en wil je ons komen helpen. U bent welkom op ons park, waar dagelijks de vrijwilligers te zien en te spreken zijn. Wellicht tot snel of tot een volgende keer in de Jan van Amstelstraat.