Uitnodiging vrijheidsmaaltijden op 5 mei

Gepubliceerd op 23 april 2022 om 14:58

Vrijheid? We leven in een tijd waarin eens te meer blijkt hoe kwetsbaar vrijheid is. Samen met verschillende buurt- en wijkverenigingen, Oranjeverenigingen en wijk- en dorpsraden organiseert de gemeente Meierijstad diverse gratis vrijheidsmaaltijden. Dit gebeurt op ruim 20 locaties in de gemeente Meierijstad, waarvan 2 locaties in onze wijk: in Veghel Zuid en Veghels Buiten.

U bent van harte uitgenodigd om te komen genieten van een bescheiden vrijheidsmaaltijd (soep en broodjes) om samen met anderen het gesprek over vrijheid aan te gaan. Aanmelden is niet nodig, maar let op: Op is op! Op iedere locatie is voor maximaal 50 personen soep en broodjes beschikbaar.

De vrijheidsmaaltijden zijn een landelijk initiatief van het Nationaal Comité 4 en 5 mei.

Donderdag 5 mei 2022 van 12.00 tot 13.30 uur

Op het pleintje bij Papenakker 10 (Veghels Buiten)

Speelplaats van Basisschool de Vijfmaster, Witte de Withstraat 24a (Veghel Zuid)

Alle deelnemende locaties vindt u op de website van de gemeente Meierijstad:

Uitnodiging vrijheidsmaaltijden Meierijstad - Gemeente Meierijstad