Gratis glasvezel voor Veghels Buiten

Gepubliceerd op 7 december 2018 om 00:00

Aanmelding

Wij zijn Jan Brok en Marieke van Beek, leden van Wijkraad Veghel-Zuid en wijkvereniging de 3H’s. We zijn woonachtig in het gebied Veghels Buiten. Wellicht heeft u gehoord over het feit dat de firma Glasvezel Buitenaf in het buitengebied van de gemeente Meierijstad glasvezel gaat aanleggen bij de huishoudens zonder kabelaansluiting. Daarnaast heeft de kern van Veghel al jaren de beschikking over een glasvezelaansluiting. Een groot deel van onze wijk, het gebied van Wijkvereniging de 3H’s, dreigt tussen wal en schip te vallen!

Na diverse gesprekken met Reggefiber, een dochteronderneming van KPN, hebben wij een akkoord kunnen bereiken over de aanleg van gratis glasvezel in onze wijk! Als voorwaarde geldt dat minimaal 60% van alle huishoudens in onze wijk hieraan deelneemt. Wij gaan hiervoor!

Aanmelding

Meld u zo spoedig mogelijk aan via het aanmeldformulier voor een gratis glasvezelaansluiting. U tekent tevens voor de intentie om na de glasvezelaanleg een abonnement van minimaal 1 jaar af te sluiten bij een van de beschikbare TV-, internet- en/of telecomaanbieders. Enkele bekende glasvezelaanbieders zijn KPN, Tele2, Telfort, XS4ALL en T-Mobile. Een alles-in-een-abonnement is al mogelijk vanaf zo’n €45,- per maand. Uw lopend abonnement met uw huidige aanbieder kunt u uiteraard eerst laten aflopen.

De plattegrond onderaan deze pagina geeft een indicatie van het gebied waarbinnen de gratis glasvezelaansluiting aangevraagd kan worden.

Voordelen van een glasvezelaansluiting

Deelname aan dit project biedt u onderstaande voordelen:

• Meer keuze in TV-, internet- of telecomaanbieders en -abonnementen
  • Verbetering van de internetsnelheid en -stabiliteit
  • Stijging van de waarde van uw woning
  • Een glasvezelabonnement is mogelijk nog goedkoper dan uw huidige abonnement

Vragen?

Mogelijk zult u na het lezen van deze eerste brief nog wel verschillende vragen hebben, zoals:

• Waar komt de kabel bij mijn huis binnen?
  • Wordt mijn tuin overhoop gehaald?
  • Ik heb nog een lopend contract bij een andere aanbieder. Hoe moet ik overstappen?
  • Krijg ik hulp bij de overstap naar een andere aanbieder?
  • Wanneer wordt de glasvezelaanleg gerealiseerd?

Informatieavond op dinsdag 15 januari 2019

Om al uw vragen te beantwoorden organiseren we een informatieavond waarop Reggefiber een presentatie van de plannen zal geven en antwoorden zal geven op al uw vragen. U bent van harte welkom!

Locatie: Fam. Verbeek, Kruigenstraat 5, Veghel

Datum: Dinsdag 15 januari 2019, aanvang 20:00 uur

Meld u nu aan!

Alle adressen binnen het betreffende gebied ontvangen in de eerste week van december een brief met een aanmeldformulier en een poster. U kunt deze ook hier downloaden. Meld u aan via het aanmeldformulier en hang de poster duidelijk zichtbaar achter uw raam. Gezamenlijk kunnen wij de minimale deelname van 60% behalen! Nu is een aansluiting gratis, op een later moment zullen er hoge kosten aan verbonden zijn.

Mocht u al vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Uw vertegenwoordigers van Wijkraad Veghel-Zuid,

Marieke van Beek en Jan Brok

E-mail: gratisglasvezel@outlook.com

Aanmeldformulier_gratis_glasvezel.pdf